- 0246-228.114
- 0246-228.159
Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
- Prima pagină
- Contact
- Despre institutie
- Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
- Conducere
- Organizare
- Regulament de organizare si functionare
- Organigrama
- Lista si datele de contact ale institutiilor care functioneaza in subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
- Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
- Institutii subordonate
- Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
- Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
- Programe si strategii
- Rapoarte și studii
- Cultura locala
- Informatii de interes public
- Solicitare informatii. Legislatie
- Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Buget
- Bilanturi contabile
- Achizitii publice
- Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
- Declaratii de avere si de interese
- Comisia paritară
- Protecția datelor cu caracter personal
- Asistenta sociala
- Acordare stimulent financiar pentru nou nascuti cu domiciliul in jud. GR
- Ajutor pentru incalzirea locuintei alte persoane
- Alocatie pentru sustinerea familiei
- Legea nr. 448/2006
- Plan anual de actiune privind serviciile sociale
- POAD
- Stimulent financiar pentru nou-nascuti – Buget local
- Tichete de gradinita
- Venit minim de incluziune
- Violenta in familie
- Alegeri locale
- Amenajament pastoral
- Anunturi
- Anunturi colective
- Anunturi – vanzare teren
- Coronavirus – COVID 19
- Informatii de mediu
- Integrare Europeana
- Legea Infrastructurii ANCOM
- Stare Civila
- Taxe si impozite locale
- Atestate Producator
- Registrul agricol si Fond funciar
- Dispozitii
- Sedinte Consiliul Local
- Urbanism
- Aparat Specializare
- Rapoarte Anuale
- Situatii de urgenta / SVSU
- Transparenta decizionala
- Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
- Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
- Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
- Dezbateri publice
- Consultări interministeriale
- Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
- Proiecte de acte normative adoptate
- Ședințe publice / Anunțuri / Minute
- Rapoarte de aplicare a Legii 52/2003
- Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
- Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
- Integritatea instituțională
- Cod etic/deontologic/de conduită
- Lista cuprinzând cadourile primite
- Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
- Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
- Planul de integritate al instituției
- Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
- Situația incidentelor de integritate
- Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
Cuprins:
1.Anexa nr. 5 – Formular online pentru solicitarea informatiilor in baza Legi nr.544/2001.
2. Anexa nr. 11 – Formular online pentru transmiterea petitiilor
3. Anexa nr. 16 – Formular on-line pentru colectarea de propuneri/opinii/recomandari
4. Anexa nr. 18 – Formular on-line de inscriere in baza de date a persoanelor interesate de consultare conf. art. 7 al. 1 din legea nr. 52/2003
5. Anexa nr. 19 – Registrul organizaţiilor luate în evidenţa autorităţii/instituţiei conf. art. 52 al. 1 și 2 din O.G. nr. 26/2000
6. Acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal
7. Impozite si taxe
8. Stare civila
9. Succesiune
10. Asistenta sociala
11. Vanzare teren
12. Urbanism
13. Alte formulare
1. Anexa nr. 5 – Formular online pentru solicitarea informatiilor in baza Legi nr.544/2001.
2. Anexa nr. 11 – Formular online pentru transmiterea petitiilor.
6. ACORD PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL: click aici
7. Impozite si taxe
- 2 Anexa_1_Ordin_94_2016 la Declaraţia fiscală pentru stabilirea impozitului/taxei pe clădirile rezidenţiale/nerezidenţiale/cu destinaţie mixtă, aflate în proprietatea persoanelor fizice: click aici
- 3 Anexa_2_Ordin_94_2016 la Declaraţia fiscală pentru stabilirea impozitului/taxei pe clădirile rezidenţiale/nerezidenţiale/cu destinaţie mixtă, aflate în proprietatea persoanelor juridice: click aici
- 4 Anexa_3_Ordin_94_2016 la Declaraţia fiscală pentru stabilirea impozitului/taxei pe teren în cazul persoanelor fizice: click aici
- 5 Anexa_4_Ordin_94_2016 la Declaraţia fiscală pentru stabilirea impozitului/taxei pe teren în cazul persoanelor juridice: click aici
- 25 Cerere certificat atestare fiscala – PJ1: click aici
- 26 Cerere certificat atestare fiscala – PF1: click aici
- 27 Cerere compensare suma: click aici
- 30 Cerere-eliberare-anexa-1.50 pentru imobilul identificat cu nr. cadastral: click aici
- 36 CONTRACT DE ÎNSTRĂINARE – DOBÂNDIRE A UNUI MIJLOC DE TRANSPORT: click aici
- 37 Declaratie -decizie pentru stabilirea taxei pentru afişaj în scop de reclamă şi publicitate: click aici
- 38 Declaratie -decizie pentru stabilirea taxei pentru servicii de reclamă şi publicitate în cazul contribuabililor persoane juridice: click aici
- 38.1 Declaratie pentru stabilirea impozitului/taxei pe teren in cazul persoanelor fizice: click aici
- 39 Declaratie pentru stabilirea impozitului/taxei pe teren in cazul persoanelor juridice: click aici
- 45 ITL_016_Declaratie pentru scoaterea din evidență a mijloacelor de transport: click aici
- 46 ITL001 Declaratie cladiri rezidentiale nerezdentiale mixt PF 2016: click aici
- 47 ITL002 Declaratie cladiri rezidentiale nerezdentiale mixt PJ 2016: click aici
- 48 ITL005_Declaratie Auto PJ 2016: click aici
- 49 ITL007 Declaratie Auto apa PJ 2016: click aici
- 50 ITL027_2009 Declaratie pentru scoatere din evidenta a mijloacelor de transport: click aici
- 51 ITL2010-104 Declaratie speciala cladiri 1: click aici
- 6 CERERE pentru solicitarea avizului specific al MAPN persoane juridice 1: click aici
- 7 CERERE pentru solicitarea avizului specific al MAPN persoane juridice 2: click aici
- 8 Cerere pentru eliberarea avizului specific Direcţia pentru Cultură a Judeţului Giurgiu persoane fizice: click aici
- 9 Cerere pentru eliberarea avizului specific Direcţia pentru Cultură a Judeţului Giurgiu persoane juridice: click aici
8. Stare civila
- 10 Cerere de transcriere: click aici
- 17 Cerere schimb nume: click aici
- 18 Cerere extras multilingv casatorie: click aici
- 19 Cerere extras multilingv deces: click aici
- 20 Cerere extras multilingv nastere: click aici
- 32 Cerere pentru eliberare carte de identitate: click aici
- 53 Model cerere aprobare casatorie: click aici
- 54 Model cerere care atesta componenta familiei: click aici
- 55 Model cerere celibat: click aici
- 56 Model cerere divort: click aici
- 57 Model cerere eliberare certificate de stare civila: click aici
- 58 Model cerere inregistrare tardiva: click aici
- 59 Model cerere pentru solicitarea informatiilor de interes public: click aici
- 60 Model cerere rectificare: click aici
- 61 Model de reclamatie administrativa in caz de raspuns negativ: click aici
- 62 Model declaratie ambii soti starea de sanatate: click aici
- 63 Model declaratie de casatorie: click aici
- 64 Model declaratie domiciliu: click aici
- 65 Model declaratie locuinta comuna: click aici
- 66 Model declaratie recunoastere: click aici
- 67 Model declaratie renuntare cerere de divort: click aici
- Cerere de divort: click aici
- Declaratie de casatorie si certificat de nastere: click aici
- Juramant stare civila: click aici
9. Succesiune
- 11 Cerere eliberare copie anexa 24: click aici
- 12 Cerere ortografie: click aici
- 52 Model cerere anexa 23: click aici
10. Asistenta sociala
- 13 Cerere pentru acordarea unor drepturi de asistenta sociala: click aici
- 21 Cerere pentru acordarea alocaţiei de stat pentru copii: click aici
- 22 Cerere ajutor de urgenta: click aici
- 23 Cerere alocatie de stat plasament: click aici
- 24 Cerere pentru acordarea alocaţiei de stat pentru copii în cazul tinerilor cure au împlinit vârsta de 18 ani şi urmează cursurile învăţământului liceal sau profesional: click aici
- 28 Cerere de modificare cererii de acordare a unor drepturi de asistenţă socială sau pentru acordarea unor noi drepturi: click aici
- 29 Cerere eliberare adeverinta: click aici
- 31 Cerere pentru acordarea indemnizaţiei de creştere a copilului/ stimulentului de inserţie/ indemnizaţiei lunare/ sprijinului lunar şi alocaţiei de stat pentru copii: click aici
- 40 Declaratie ASF 2018: click aici
- 41 Declaratie mama ICC: click aici
- 43 Declaratie tata ICC: click aici
11. Vazare teren
- 14 Cerere pers. fizice – afisarea ofertei de vanzare a terenului: click aici
- 15 Cerere pers. juridice – afisarea ofertei de vanzare a terenului: click aici
- 33 Comunicare de acceptare a ofertei de vânzare persoane fizice: click aici
- 34 Comunicare de acceptare a ofertei de vânzare persoane juridice: click aici
- 42 Declaratie pentru completarea registrului agricol 2016: click aici
- 68 Oferta vanzare pers fizice: click aici
- 69 Oferta vanzare pers juridice: click aici
- 16 Cerere restituire: click aici
- 35 Contract de arendare DADR: click aici
12. Urbanism
- 44 Cerere pentru emiterea certificatului de urbanism: click aici
13. Alte formulare
- Cerere pentru afişarea ofertei de vânzare a terenului persoane fizice: click aici
- Cerere pentru afişarea ofertei de vânzare a terenului persoane juridice: click aici
- Comunicare de acceptare a ofertei de vânzare persoane fizice: click aici
- Comunicare de acceptare a ofertei de vânzare persoane juridice: click aici
- Lista preemptorilor în vederea exercitării dreptului de preempţiune asupra ofertei de vânzare în ordinea rangului de preferinţă: click aici
- Oferta vanzare teren persoane fizice: click aici
- Oferta vanzare teren persoane juridice: click aici
- Cerere eliberare atestat de producator: click aici
- Cerere eliberare carnet de comercializare: click aici
- DISPOZIŢIE nr. 79 din 14.05.2015 privind aprobarea procedurii de lucru privind eliberarea atestatului de producător si a carnetelor de comercializare a produselor agricole, aplicată în cadrul Primăriei Comunei Gogosari, conform Legii nr. 145/2014 pentru stabilirea unor măsuri de reglementarea pieţei produselor din sectorul agricol: click aici
- Dispozitie cu privire la acordarea dreptului de ajutor social doamnei(lui) … click aici
- Dispozitie privind stabilirea atributiilor de serviciu ale doamnei …. asistent personal al bolnavului …. click aici
- Dispozitie privind stabilirea dreptului la alocatia pentru sustinerea familiei reprezentata de d-nul(na) … click aici
- Formular cerere acordare ajutor social – alocatie sustinere si ajutor incalzire: click aici
- Formular adeverinta angajator pentru concediu crestere copil: click aici
- Formular cerere indemnizatie cresterea copilului, alocatie de stat, stimulent de insertie: click aici
- Cerere efectuare ancheta sociala pentru evaluarea persoanei cu handicap: click aici