- 0246-228.114
- 0246-228.159
Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
- Prima pagină
- Contact
- Despre institutie
- Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
- Conducere
- Organizare
- Regulament de organizare si functionare
- Organigrama
- Lista si datele de contact ale institutiilor care functioneaza in subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
- Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
- Institutii subordonate
- Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
- Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
- Programe si strategii
- Rapoarte și studii
- Cultura locala
- Informatii de interes public
- Solicitare informatii. Legislatie
- Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Buget
- Bilanturi contabile
- Achizitii publice
- Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
- Declaratii de avere si de interese
- Comisia paritară
- Protecția datelor cu caracter personal
- Asistenta sociala
- Acordare stimulent financiar pentru nou nascuti cu domiciliul in jud. GR
- Ajutor pentru incalzirea locuintei alte persoane
- Alocatie pentru sustinerea familiei
- Legea nr. 448/2006
- Plan anual de actiune privind serviciile sociale
- POAD
- Stimulent financiar pentru nou-nascuti – Buget local
- Tichete de gradinita
- Venit minim de incluziune
- Violenta in familie
- Alegeri locale
- Amenajament pastoral
- Anunturi
- Anunturi colective
- Anunturi – vanzare teren
- Coronavirus – COVID 19
- Informatii de mediu
- Integrare Europeana
- Legea Infrastructurii ANCOM
- Stare Civila
- Taxe si impozite locale
- Atestate Producator
- Registrul agricol si Fond funciar
- Dispozitii
- Sedinte Consiliul Local
- Urbanism
- Aparat Specializare
- Rapoarte Anuale
- Situatii de urgenta / SVSU
- Transparenta decizionala
- Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
- Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
- Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
- Dezbateri publice
- Consultări interministeriale
- Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
- Proiecte de acte normative adoptate
- Ședințe publice / Anunțuri / Minute
- Rapoarte de aplicare a Legii 52/2003
- Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
- Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
- Integritatea instituțională
- Cod etic/deontologic/de conduită
- Lista cuprinzând cadourile primite
- Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
- Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
- Planul de integritate al instituției
- Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
- Situația incidentelor de integritate
- Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
2024
- Rezultatele finale examen nr. 4359 din 14.10.2024 privind promovare in grad profesional Consilier, clasa I, grad profesional Superior Compartiment Achizitii publice si proiecte Vizualizare
- Rezultatul interviului nr. 4341 din 11.10.2024 privind promovare in grad profesional Consilier, clasa I, grad profesional Superior Compartiment Achizitii publice si proiecte Vizualizare
- Rezultatul probei scrise candidati nr. 4340 din 11.10.2024 privind promovare in grad profesional Consilier, clasa I, grad profesional Superior Compartiment Achizitii publice si proiecte Vizualizare
- Rezultate verificare dosare candidati nr. 4114 din 30.09.2024 privind promovare in grad profesional Consilier, clasa I, grad profesional Superior Compartiment Achizitii publice si proiecte Vizualizare
- Anunt nr. 3813 din 11.09.2024 privind promovare in grad profesional Consilier, clasa I, grad profesional Superior Compartiment Achizitii publice si proiecte Vizualizare
2023
- Tabel nr. 2897 din 19.06.2023 privind proba interviu examen consilier grad profesional superior compartiment impozite si taxe Vizualizare
- Tabel nr. 2896 din 19.06.2023 privind proba scrisa examen consilier grad profesional superior compartiment impozite si taxe Vizualizare
- Centralizator nr. 2700 din 07.06.2023 privind selectie dosare de inscriere la concursul de recrutare pentru functia de executie consilier, grad profesional superior, compartimentul Impozite si taxe Vizualizare
- Anunt nr. 2470 din 17.05.2023 organizare concurs recrutare consilier, clasa I, grad superior in cadrul Compartiment taxe si impozite Vizualizare
2022
- Rezultatul selectiei dosarelor pentru examenul de promovare in grad profesional – Consilier – nr. 6468 din 22.12.2022 Vizualizare
- Anunț nr. 6335 din 19.12.2022 privind promovare in grad consilier clasa I grad profesional principal compartiment Asistenta sociala si medicala comunitara Vizualizare
- Rezultatul probei interviu examen concurs sofer microbuz – nr. 3249 din 06.07.2022 Vizualizare
- Rezultatul probei scrise examen concurs sofer microbuz – nr. 3244 din 06.07.2022 Vizualizare
- Rezultatul selectiei dosarelor de inscriere la concursul organizat pentru sofer microbuz – nr. 3110 din 28.06.2022 Vizualizare
- Anunt nr. 2839 din 07.06.2022 privind organizare concurs sofer microbuz scolar Vizualizare
- Proces verbal nr. 2354 din 13.05.2022 privind rezultatele finale la examenul referent compartiment voluntariat si situatii de urgenta Vizualizare
- Proces verbal nr. 2210 din 06.05.2022 verificarea dosarului depus privind concurs Vizualizare
- Anunt nr. 2087 din 02.05.2022 privind examenul de promovare la sfarsitul perioadei de debut pentru personalul contractual Vizualizare
- Adresa nr. 1756 din 06.04.2022 Centralizator examen privind proba scrisa examen debutant compartiment asistenta sociala Vizualizare
- Proces verbal nr. 1626 din 31.03.2022 – verificare dosar examen Vizualizare
- Anunt nr. 1330 din 17.03.2022 privind promovare treapta II asistență socială Vizualizare
- Anunt nr. 1267 din 15.03.2022 – Rezultatele selectarii dosarelor – consilier Vizualizare
- Anunt nr. 787 din 18.02.2022 promovare stare civila Vizualizare
2021
- Adresa nr. 4845 din 05.11.2021 rezultat selectie dosare Vizualizare
- Anunt nr. 4416 din 15.10.2021 privind concurs promogare in grad Vizualizare
- Anunt nr. 3072 din 27.07.2021 privind organizare concurs promovare in grad Vizualizare
- Anunt – privind ocuparea prin concurs pe perioadă nedeterminată a unei funcţii contractuale de execuție vacantă din cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Gogoșari – Muncitor calificat – buldoexcavatorist, compartimentul „Administrativ și deservire” – 1 post (Adaugat la data 26.04.2021) Vizualizare
- Anunt nr. 1158 din 17.03.2021 selecţiei dosarelor de înscriere la concursul organizat pentru ocuparea funcţiei contractuale de execuție vacantă de referent, grad profesional debutant, voluntariat și situații de urgență Vizualizare
- Anunt nr. 817 din 26.02.2021 privind ocuparea prin concurs pe perioadă nedeterminată a unei funcţii contractuale de execuție vacantă din cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Gogoșari Referent – Referent, grad profesional debutant, compartimentul voluntariat și situații de urgență – 1 post – Afisat la 26.02.2021 ora 10:00 Vizualizare
- Anunt – Primăria comunei Gogoșari, județul Giurgiu, organizează concursuri pentru ocuparea funcțiilor contractuale vacante de referent, grad profesional debutant, în cadrul Compartimentului asistențial social și medical comunitar. (Adaugat la data 04.02.2021) Vizualizare
- Rezultat final concurs afisat pe 26.11.2019: click aici
- Rezultat interviu afisat pe 25.11.2019: click aici
- Rezultat proba scrisa afisat pe 25.11.2019: click aici
- Selectie dosar concurs incheiat pe 15.11.2019: click aici
-ANUNȚ Primăria comunei Gogoșari, județul Giurgiu, organizează concursuri pentru ocuparea funcțiilor publice vacante de consilier, clasa I, grad profesional superior, din cadrul Compartimentului Resurse umane, relații publice și monitorizarea procedurilor administrative.
– un post de Consilier, gradul debutant, care prin transformare va deveni Consilier, gradul II;
– un post de Referent, gradul debutant, care prin transformare va deveni Referent, treapta II;
Nr.crt. | Structura organizatorică | Funcția publică existentă | Funcția publică propusă pentru promovare | Nr.posturi |
1 | Compartiment Stare civilă | Consilier, Clasa I grad profesional principal | Consilier, Clasa I Grad profesional superior | 1 |
– cunoștințe de operare pe calculator: Microsoft Word, Internet Explorer, Excel – nivel mediu;
– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcțiilor publice de minim 9 ani.Funcționarii publici de conducere interesați vor depune la sediul Primăriei comune Gogoșari, județul Giurgiu, în termen de 20 zile de la datele afișării prezentului anunț, mai departe documente:
1. cerere de transfer;
2. curriculum vitae-tip EUROPASS;
3. copia actului de identitate;
4. copia diplomelor de studii;
5. copia carnetului de muncă sau, după caz, adeverință care să ateste vechimea în specialitatea studiilor necesare ocupării funcțiilor publice;
6. copie a actului administrativ din care se reia funcția publică ocupată de solicitant și instituția angajatorilor. Copiile vor fi însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate cu originalul de către un reprezentant la instituții angajatoare, iar celelalte documente se vor depune în original.În situația în care vor fi depuse mai multe cereri de transfer pentru aceeași funcție publică de conducere vacantă, Primăria comună Gogoșari va organiza un interviu, în temeiul prevederilor art.149 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr.611 / 2008, cu modificări și completările ulterioare, data, ora și locul susținerilor interviului fiind aduse la cunoștința acestora.În cazul în care există un singur funcționar public înscris pentru ocuparea prin transfer la cerere a funcțiilor publice vacante care îndeplinesc condițiile de similaritate a condițiilor de ocupare și a experienței profesionale, acesta este declarat admis, aprobându-i-se solicită de transfer la cerere de către primarul comunei Gogoșari, județul Giurgiu.
– PRIMĂRIA COMUNEI GOGOȘARI, JUDEȚUL GIURGIU Adresa catre, AGENȚIA NAȚIONALĂ A FUNCȚIONARILOR PUBLICI
Prin prezenta vă aducem la cunoștință intenţia instituţiei noastre de a ocupa funcţia publică de conducere vacantă de secretar al comunei Gogoşari, judeţul Giurgiu până la data de 10.06.2019, prin transfer la cerere, cu respectarea prevederilor art.87 alin.(1) lit.c), alin.(2) lit.c), art.90 alin.(1) lit.b), alin.(2), (4), (5), (6) şi (7) din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată (r2), cu modificările şi completările ulterioare, precum și ale art.148 și art.149 alin.(1)-(5) din Hotărârea Guvernului nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare.Menţionăm că postul este vacant ca urmare a încetării, în baza dispoziţiei primarului nr. —————————–, a raportului de serviciu al doamnei …………………Condiții obligatorii pe care trebuie să le îndeplinească solicitări sunt următoarele:
– studii universitare de licență absolvită cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvită cu diplomă de licență sau echivalentă, în domeniul științe juridice sau administrative;
– cunoștințe de operare pe calculator: Microsoft Word, Internet Explorer, Excel – nivel mediu;
– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcțiilor publice de minim 9 ani.Funcționarii publici de conducere interesați vor depune la sediul Primăriei comune Gogoșari, județul Giurgiu, în termen de 20 de zile de la datele afișării anunțului, mai departe documente:
1. cerere de transfer;
2. curriculum vitae-tip EUROPASS;
3. copia actului de identitate;
4. copia diplomelor de studii;
5. copia carnetului de muncă sau, după caz, adeverință care să ateste vechimea în specialitatea studiilor necesare ocupării funcțiilor publice;
6. copie a actului administrativ din care se reia funcția publică ocupată de solicitant și instituția angajatorilor.În situația în care sunt depuse mai multe cereri de transfer, vom organiza un interviu cu funcționarii publici solicitați. Interviul va fi susținut cu primarul comunei Gogoșari ori cu persoana desemnată de către acesta. Data, ora și locul susținerii interviului vor fi aduse la cunoștința solicitanților în termen legal.În urma susținerilor interviului cu funcționarii publici solicitanți se va încheia un proces-verbal la interviului, care va fi semnat de conducător autorității sau instituțiilor publice ori de la persoana respectivă. Cu deosebită stimă, Primar, DAIA DĂNUȚ
Nr.crt. | Structura organizatorică | Funcția publică existentă | Funcția publică propusă pentru promovare | Nr.posturi |
1 | Compartiment Asistență Socială | Consilier, Clasa Igrad profesional asistent | Consilier, Clasa I Grad profesional principal | 1 |
Desfășurarea examenului
Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Primăriei comune Gogoșari, județul Giurgiu, compartiment Secretariat, în termen de 20 de zile de la datele afișării anunțului.Examenul de promovare în grad profesional se organizează sediul Primăriei comune Gogoașri în perioada 21.11.2018 probă scrisă și în date de 23.11.2018 probă interviului.
Examenul constă în 3 etape:
1) Selecția dosarelor care va avea loc în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de înscriere la examen;
2) Proba scrisă va avea loc în date de 21.11.2018 la sediul Prim [riei comunei Gogoșari, începând cu ora 10.00;
3) Proba interviu va avea loc în date de 23.11.2018.
Proba scrisă și interviul se punctează cu maxim 100 de puncte fiecare. Punctajul minim pentru promovarea fiecărei probe de examen este de 50 de puncte. Punctajul final pentru promovarea examenului este de minim 100 de puncte și se calculează prin însumarea punctajelor obținute la proba scrisă și la interval.
Rezultatul final al examenului de promovare în grad profesional se comunică candidaților prin afișare la avizierul instituțional în termen de 3 zile lucrătoare de la susținerea interviului.II.
Condiții specifice de participare la concurs / examen:În vederea participării la examenul de promovare în grad profesional imediat superior celui deținut funcționare publică trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții conform prevederilor art.65 alin.2 din Legea nr.188 / 1999 (r2), cu modificări și completări ulterioare:– să aibă cel puțin 3 ani vechime în grad profesional la funcții publice din care promovează;
– să fi obținut cel puțin calificativ ”bine” la evaluarea anuală a performanțelor profesionale individuale în ultimii 2 ani calendaristici;
– să nu aibă în cazierul administrativ sau sancțiunea disciplinară neradiată în condițiile prezentei legi.
Dosarele de înscriere la examen , conform prevederilor art.127 din HG nr.611 / 2008, modificat și completat va conține în mod obligatoriu:
a) copie de pe carnetul de muncă sau adeverință eliberată de compartimentul de resurse umane în vedere atestării vechi în gradul profesional din care se promovează;
b) copii de pe rapoartele de evaluare a performanțelor profesionale individuale din ultimii 2 ani;
c) formularul de înscriere prezentat în anexa nr. 3 care se gaseste la Compartimentul Secretariat.
Bibliografia pentru examen este următoarea:
1. Constituția României;
2. Legea 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificări și completări ulterioare
3. Legea 7/2004 privind Codul de conduită al funcționarilor publici
4. Legea 215/2001 a administrației publice locale, republicată, cu modificări și completări ulterioare
5 Legea 416 /, privind venitul minim garantat, modificări și completări ulterioare;
6. Legea nr.277 / 2010, privind alocația pentru susținerea familiei, republicată, cu modificări și completări ulterioare.Anunțul de examen este afișat pe pagina de internet a Primăriei comune Gogoșari și la avizierul institutiei. PRIMAR, Daia Dănuț
– ANUNȚ Nr.5.398 / 02.08.2018 Primăria comunei Gogoșari, județul Giurgiu, organizează concurs în data de 30.08.2018, ora 10,00, probă scrisă și în date de 04.09.2018, ora 10,00, probă interviu, sediul instituției din comuna Gogoșari, județul Giurgiu în vedere ocupării, pe perioadă determinată, a postului de REFERENT DEBUTANT – Compartiment Impozite și Taxe din cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Gogoșari.Poate participa la concursul pentru ocuparea postului vacant persoana care îndeplinește condițiile:
a) are cetățenia română, cetățenia a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor membre Spațiului Economic European și domiciliului în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta de minimum 18 ani împliniți;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate complementare postului pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate;
f) îndeplinește condiții de studii și vechime specific potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnat pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului sau împotriva autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcțiilor publice, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;Cerințe specifice:
■ studii superioare absolvite cu diplomă de licență;Tematica și Bibilografie:
– Legea nr.53 / 2003 – Codul muncii, republicată, cu modificări și completări ulterioare;
– Legea nr.477 / 2004 privind Codul de conduită a personalului contractual din autoritățile și instituțiile publice;
– Legea nr.215 / 2001, privind administrația publică locală, republicată, cu modificări și completări ulterioare;
– Titlul IX – Impozite și taxe locale din Legea nr.227 / 2015, privind Codul fiscal, cu modificări și completări ulterioare;
– Titlul IX – Impozite și taxe locale din HG nr.1 / 2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificări și completări ulterioare;
– Legea nr.207 / 2015, privind Codul de procedură fiscală;Condițiile generale și specifice prezintă în fișa postului:
– încasează de la populație impozitele și taxele prezentate în buget, precum și veniturile prezentate în planurile de venituri extrabugetare și alte fonduri și conduc evidența operaționale încorporate și plătite în numerar;
– întocmește actele de insolvabilitate, ține evidența cetățenilor cărora li sau întocmit aceste acte și verifică periodic starea de insolvabilitate a acestora;
– depune sumele încasate la Trezorerie;
– ridică de la Trezorerie numerar pentru achitarea salariilor;
– înscrie sumele încasate în extrasele rol și le desfășoară în borderouri pe capitole și subcapitole;
– întocmește extras din rolul nominal unic, evidențierea în aceste a debitelor și încasărilor;
– la sfârșitul anului întocmește lista de rămășiță și lista de plus la impozite și taxe;
– întocmește înregistrarea rol nominal unic și evidențierea debitelor și încasărilor în acesta;
– înmânează, sub semnătură, contribuabililor înștiințări de plată și somații;
– îndeplinește orice alte sarcini încredințate de primar și contabil.Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Primăriei comune Gogoșari, județul Giurgiu, Compartiment Secretariat, în termen de 10 zile lucrătoare de la datele afișării anunțului pentru ocuparea unui post vacant. Acestea trebuie să conțină în mod obligatoriu documentele prezentate la art.6 din HG nr.286 / 23.03.2011, cu modificări și completări ulterioare:a) cerere de înscriere la concursuri adresate conducătorului autorității sau instituțiilor publice organizatoare;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legilor, după caz;
c) copiile diplomelor de studii și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
d) copia carnetului de muncă, conform cu originalul, sau, după caz, o adeverință care să ateste vechimea în muncă, în meserie și / sau în specialitatea studiilor;
e) cazierul judiciar;
f) adeverință care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unități sanitare abilitate;
g) curriculum vitae;
h) alte documente relevante pentru desfășurarea concursului.Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, număr, date, numele emitentului și calitatea acestuia, în format standard standard de Ministerul Sănătății Publice.Copiile de pe actele prezintă mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul către secretarul comisiei de concursuri.Documentul programat la lit. e) poate fi înlocuit cu o declarație pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului. PRIMAR, Daia Dănuț
Nr.crt. | (Sub) activitate nr. si denumire | Denumirea postului | Numar experti | Durata (sub) activitatii | Nr.ore /luna |
1. | A 3.5. Derularea unui program de educatie pentru sanatate, igiena si nutritie pentru copii si parintii acestoraA4.6. derularea unui program de educatie pentru sanatate, igiena si nutritie pentru elevi si parintii acestora | Asistent medical – educatie pentru sanatate | 1 | 23 luni | 42 ore / luna |
2. | A 3.1. Derularea unui program cu caracter continuu de mediere intre scoala, familie si comunitate in vedere asigurari acces la educatieA 4.1. Derularea unui program cu caracter continuu de mediere intre scoala, familie si comunitate in vedere asigurari acces la educatie | Mediator scolar | 1 | 33 luni | 63 ore / luna |
3. | A 4. 5 Desfasurarea activităților extracurriculare (workshop-uri, activități sportive, artistice, interculturale, tabere și excursii etc) și de tranzitie către următorul ciclu de invatamant | Responsabil activități extracurriculare și dezvoltare personală | 1 | 33 luni | 42 ore / luna |
4. | A 3.2. Derularea unui program de consiliere si educatie parentala in vedere reducerii riscului de abandon scolarA 4.2. Derularea unui program de consiliere educationala si mentorat pentru elevi si educatie parentala in vedere reduceri riscului de abandon scolar si dezvoltare armonioasa a copiilor | Consilier scolar | 1 | 23 luni | 63 ore / luna |
- ANUNȚ Nr. 3.713 / 15.06.2017 Primăria comunei Gogoșari, județul Giurgiu, organizează concurs în data de 11.07.2017, ora 10,00, probă scrisă și în date de 13.07.2017, ora 10,00, probă interviu, sediul instituției din comuna Gogoșari, județul Giurgiu în vedere ocupării, pe perioadă determinată, a postului de REFERENT DEBUTANT – Compartiment Impozite și taxe din cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Gogoșari.
Nr. crt. | Structura organizatorică | Funcția publică existentă | Funcția publică propusă pentru promovare | Nr. posturi |
1. | Compartiment Financiar-Contabil | Consilier, Clasa I grad profesional asistent | Consilier, Clasa I Grad profesional principal | 1 |
Desfășurarea examenului
Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Primăriei comune Gogoșari, județul Giurgiu, compartiment Secretariat, în termen de 20 de zile de la publicarea în Monitorul Oficial, Partea a III-a.Examenul de promovare în grad profesional se organizează sediul Primăriei comune Gogoașri în perioada 06.06.2017 probă scrisă și în date de 08.06.2017 probă interviului.Examenul constă în 3 etape:
1) Selecția dosarelor care va avea loc în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de înscriere la examen;
2) Proba scrisă va avea loc în date de 06.06.2017 la sediul Primariei comune Gogoșari, începând cu ora 10.00;
3) Proba interviu va avea loc în date de 08.06.2017.Proba scrisă și interviul se punctează cu maxim 100 de puncte fiecare. Punctajul minim pentru promovarea fiecărei probe de examen este de 50 de puncte. Punctajul final pentru promovarea examenului este de minim 100 de puncte și se calculează prin însumarea punctajelor obținute la proba scrisă și la interval.Rezultatul final al examenului de promovare în grad profesional se comunică candidaților prin afișare la avizierul instituțional în termen de 3 zile lucrătoare de la susținerea interviului.II.Condiții specifice de participare la concurs / examen:În vederea participării la examenul de promovare în gradul profesional imediat superior celui deținut funcționare publică trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții conform prevederilor art.65 alin.2 din Legea nr.188 / 1999 (r2), cu modificări și completări ulterioare:
– să aibă cel puțin 3 ani vechime în gradul profesional al funcțiilor publice din care promovează;
– să fie obținut cel puțin calificativ ”bine” la evaluarea anuală a performanțelor profesionale individuale în ultimii 2 ani calendaristici;
– să nu aibă în cazierul administrativ sau sancțiunea disciplinară neradiată în condițiile prezentei legi.Dosarele de înscriere la examen, conform prevederilor art.127 din HG nr.611 / 2008, modificat și completat va conține în mod obligatoriu:
a) copie de pe carnetul de muncă sau adeverință eliberată de compartimentul de resurse umane în vedere atestării vechi în gradul profesional din care se promovează;
b) copii de pe rapoartele de evaluare a performanțelor profesionale individuale din ultimii 2 ani;
c) formularul de înscriere prezentat în anexa nr. 3 care se gaseste la Compartimentul Secretariat.Bibliografia pentru examen este următoarea:
1. Legea 215/2001 a administrațiilor publice locale, republicată, cu modificări și completări ulterioare
2. Legea 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificări și completări ulterioare
3. Legea 7/2004 privind Codul de conduită la funcționari publici
4. Legea nr.273 / 2006 privind finanțele publice locale, cu modificări și completări ulterioare
5. Legea nr.82 / 1991, Legea contabilității, republicată, cu modificări și completări ulterioare.Anunțul de examen este afișat pe pagina de internet a Primăriei comune Gogoșari, în ziar, în Monitorul Oficial și la avizierul instituțiilor.PRIMAR, Daia Dănuț
a) are cetățenia română și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta de minimum 18 ani împliniți;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate accesorii funcționale publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate;
f) îndeplinește condițiile de studii prezentate de lege pentru funcția publică;
g) îndeplinesc condițiile specifice pentru ocuparea funcțiilor publice;
h) nu a fost condamnat pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului sau împotriva autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcțiilor publice, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
i) nu a fost destituită dintr-o funcție publică sau nu ia încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) nu a desfășurat activitate de poliție politică, astfel cum este definită prin lege;Cerințe specifice:
■ studii superioare de lungă durată, absolut cu diplomă;BIBLIOGRAFIE:
1. Legea nr.215 / 2001, privind administrația publică locală, republicată cu modificări și completări ulterioare;
2. Legea nr.98 / 2016 privind achizițiile publice;
3. Hotărârea Guvernului nr.395 / 2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică / acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice;
4. Legea nr.188 / 1999, privind Statutul funcționării publice, republicată cu modificări și completare ulterioare;
5. Legea nr.7 / 2004, privind Codul de conduită a funcționarilor publici, republicată.
Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Primăriei comune Gogoșari, județul Giurgiu, compartiment Secretariat, în perioada 24.04.2017 – 15.05.2017. Acestea trebuie să conțină în mod obligatoriu documentele prezentate la art.49 din HG nr.611 / 2008, cu modificări și completări ulterioare:
a) formular de înscriere necesare în anexa nr. 3;
b) copia actului de identitate;
c) copiile diplomelor de studii și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
d) copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverință care să ateste vechimea în muncă și, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcțiilor publice;
e) cazierul judiciar;
f) adeverința care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unități sanitare abilitate;
g) declarația pe propria răspundere sau adeverința care să ateste că nu a desfășurat activități de poliție politică.(2) Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, date, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard de stabilitate al Ministerului Sănătății Publice.(3) Copiile de pe actele prezentate la alin. (1) se prezintă în copii legalizați sau însoțit de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul către secretarul comisiei de concursuri.(4) Documentul prezintă la alin. (1) lit. e) poate fi înlocuit cu o declarație pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor are obligația de a completa dosarul de concursuri cu originalul documentului pe tot parcursul desfășurării concursului, dar nu mai târziu de 5 zile lucrătoare de la data la care a fost declarat admis în urma selecției dosarelor, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire.(5) Formularul de înscriere se pune la dispoziția candidaților prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autorității sau instituțiilor publice organizatoare a concursului. PRIMAR, Daia Dănuț
– ANUNȚ Nr. 3.019 / 24.06.2016privind organizarea examenului de promovare a funcționării publice, în cadrul Primăriei comune Gogoșari în gradul profesional imediat superior celui deținut. Primăria comunei Gogoșari organizează examen de promovare în grad profesional în perioada 27.07.2016 – 29.07.2016, conform articolelor 64 și 65 din Legea 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificări și completări ulterioare și ale art. 126 din Hotararea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificări și completări ulterioare, pentru următorul post:
Nr. crt. | Structura organizatorică | Funcția publică existentă | Funcția publică propusă pentru promovare | Nr. posturi |
1 | Compartiment Stare civilă și informatică | Consilier, Clasa I grad profesional asistent | Consilier, Clasa I Grad profesional principal | 1 |
Desfășurarea examenului
a) are cetățenia română, cetățenia a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor membre Spațiului Economic European și domiciliului în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta de minimum 18 ani împliniți;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate complementare postului pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate;
f) îndeplinește condiții de studii și vechime specific potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnat pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului sau împotriva autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcțiilor publice, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
■ studii medii, absolvite cu diplomă de bacalaureat;
■ 2 ani vechime în activitate de șofer;
■ permis de conducere categoria D;
■ certificat de pregatire profesională a conducătorului auto;
■ domiciliu stabil în comuna Gogoșari, jud. Giurgiu.
– Legea nr.53 / 2003 – Codul muncii, republicată, modificată și completată;
– Legea nr.477 / 2004 privind Codul de conduită a personalului contractual din autoritățile și instituțiile publice;
– Legea nr.215 / 2001, privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
– OUG nr.195 / 2002, privind circulația pe drumurile publice, republicată;
– HG nr. 1391/2006 a fost aprobat Regulamentul de aplicare a Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 195/2002 privind circulația pe drumurile publice, republicată. Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Primăriei comune Gogoșari, județul Giurgiu, Compartiment Secretariat, în perioada 12.01.2016 – 25.01.2016. Acestea trebuie să conțină în mod obligatoriu documentele prezentate la art.6 din HG nr.286 / 23.03.2011, cu modificări și completări ulterioare:
a) cerere de înscriere la concursuri adresate conducătorului autorității sau instituțiilor publice organizatoare;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legilor, după caz;
c) copiile diplomelor de studii și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
d) copia carnetului de muncă, conforma cu originalul, sau, după caz, o adeverință care să ateste vechimea în muncă, în meserie și / sau în specialitatea studiilor– având în vedere, fiind că gradul / treaptă profesional / ă este debutant- nu necesită vechime;
e) cazierul judiciar;
f) adeverință care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unități sanitare abilitate;
g) curriculum vitae;
h) alte documente relevante pentru desfășurarea concursului.
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta de minimum 18 ani împliniți;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate accesorii funcționale publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate;
f) îndeplinește condițiile de studii prezentate de lege pentru funcția publică;
g) îndeplinesc condițiile specifice pentru ocuparea funcțiilor publice;
h) nu a fost condamnat pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului sau împotriva autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcțiilor publice, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
i) nu a fost destituită dintr-o funcție publică sau nu ia încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) nu a desfășurat activitate de poliție politică, astfel cum este definită prin lege;
■ studii superioare juridice de lungă durată, absolvite cu diplomă;
■ 1 an vechime în specialitatea studiilor.
1. Legea nr.215 / 2001, privind administrația publică locală, republicată cu modificări și completări ulterioare;
2. OUG nr.34 / 2006, privind atribuirea contractelor de achiziție publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice și a contractor de concesiune de servicii;
3. HG nr. 925/2006 privind normele de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziție publică din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziție publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice și a contractelor de concesiune de servicii;
4. HG nr.71 / 2007 privind Normele de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de concesiune de lucrări publice și a contractelor de concesiune de servicii prezentate în Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziție publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice și a contractelor de concesiune de servicii;
5. Legea nr.188 / 1999, privind Statutul funcționării publice, republicată cu modificări și completări ulterioare;
6. Legea nr.7 / 2004, privind Codul de conduită a funcționarilor publici, republicată.
b) copia actului de identitate;
c) copiile diplomelor de studii și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
d) copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverință care să ateste vechimea în muncă și, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcțiilor publice;
e) cazierul judiciar;
f) adeverința care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unități sanitare abilitate;
g) declarația pe propria răspundere sau adeverința care să ateste că nu a desfășurat activități de poliție politică.
(3) Copiile de pe actele prezentate la alin. (1) se prezintă în copii legalizați sau însoțit de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul către secretarul comisiei de concursuri.
(4) Documentul prezintă la alin. (1) lit. e) poate fi înlocuit cu o declarație pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfășurării concursului, dar nu mai târziu de 5 zile lucrătoare de la data la care a fost declarat admis în urma selecției dosarelor, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire.
(5) Formularul de înscriere se pune la dispoziția candidaților prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autorității sau instituțiilor publice organizatoare a concursului. PRIMAR, Daia Dănuț
2. Compartiment Situații de Urgență – un post de Referent – treaptă profesională debutant – funcție contractuală
1. Compartiment contabilitate si situatii de urgenta:
– un post de Referent de specialitate, gradul II, care prin transformare va deveni Referent de specialitate, gradul I;2. Compartiment Cultura
– un post de Referent de specialitate, gradul II, care prin transformare va deveni Referent de specialitate, gradul I;Condiția de participare fiind aceea de a fi obținut calificativul “foarte bine” la evaluarea performanțelor profesionale individuale realizate în ultimii 3 ani.Examenul de promovare în grad I se va organiza cu respectarea prevederile Hotarârii 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publiceExamenul de promovare va consta in puncte probe: proba scrisă și interviul, care se vor susține în aceeași zi.Dosarele pentru înscriere la examenul de promovare în gradul I, se depun de către candidați în termen de 10 de zile lucratoare de la data publicării anunțului pe pagina de internet a instituției, la Compartiment Secretariat și trebuie să conțină, în mod obligatoriu, articol documente:
1. adeverință eliberată de Compartiment Secretariat, în vederea atestării vechi în gradul in care promovează;
2. copie de pe fișele de evaluare a performanțelor profesionale individuale realizate în ultimii 3 ani;
3. formularul de înscriere (care se obține de la Compartimentul Secretariat).Bibliografie pentru examen de promovare în grad I a personalului contractual din cadrul Compartiment Contabilitate și
Situații de urgență : – Legea nr.477 / 2004 privind Codul de conduită a personalului contractual din autoritățile și instituțiile publice;
– Legea nr.53 / 2003 – Codul muncii, republicată, modificată și completată;
– prevederile Legii nr.273 / 2006, privind finanțele publice locale, modificată și completată ulterior;
– Legea nr. 82/1991, Legea Contabilități republicată, modificată și completată ulterior;
– Legea nr. 307 din 12 iulie 2006 privind apărarea împotriva incendiilor;
– Legea nr.481 / 2004, privind protecția civilă, republicată;Bibliografie pentru examen de promovare în grad I a personalului contractual din cadrul Compartiment Cultura:
– Legea nr.477 / 2004 privind Codul de conduită a personalului contractual din autoritățile și instituțiile publice;
– Legea nr.53 / 2003 – Codul muncii, republicată, modificată și completată;
– Legea nr.334 / 2002, Legea bibliotecilor, republicata.Data limita de depunere a dosarelor de participare la examen: 04.04.2014 . Acestea se vor depune la Compartiment Secretariat
Proba scrisa a examenului va avea loc in data de 05.05.2014, ora 10,00
Proba interviului: 05.05.2014, ora 14,00.
Relații suplimentare se obțin telefonul 0246/228114 sau click aici
– ANUNȚ Primăria comunei Gogoșari, județul Giurgiu, organizează concursuri de recrutare în date de 10.12.2013, ora 10:00 , probă scrisă și în date de 12.12.2013, ora 10:00 , probă interviu, sediul instituției din comuna Gogoșari, județul Giurgiu în vederea ocupării, pe perioadă nedeterminată, a postului de Consilier, gradul profesional asistent debutant , în cadrul Compartimentului Asistență-socială.Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Primăriei comune Gogoșari, județul Giurgiu, Compartiment Secretariat, în perioada 12.11.2013-02.12.2013, pentru mai multe informații: click aici.
– ANUNȚ Primăria comunei Gogoșari, județul Giurgiu, organizează concursuri de recrutare în date de 16.10.2013, ora 10:00 , probă scrisă și în date de 18.10.2013, ora 10:00 , probă interviu, sediul instituțional din comuna Gogoșari, județul Giurgiu în vederea ocupării, pe perioadă nedeterminată, a postului de Referent, gradul profesional principal , în cadrul Compartimentului Asistență-socială.Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Primăriei comune Gogoșari, județul Giurgiu, Compartiment Secretariat, în perioada 17.09.2013-07.10.2013, pentru mai multe informații: click aici.